12.11.2008 - Životní styl

33 překvapivých triků pro vaši dietu

Snažíte se zhubnout, ale pořád se vám to nedaří? Inspirujte se třiatřiceti překvapivými dietními triky, které vám pomohou zbavit se zbytečných kilogramů.

1. Do každého jídla začleňte minimálně dvě porce ovoce či zeleniny.

2. Jídlo servírujte na menších talířích.

3. V restauraci si objednávejte poloviční porce.

4. Při jídle si vždy sedněte.

5. Začněte den velkou snídaní, snížíte tak množství kalorií, které zkonzumujete během dne.

6. Nedokážete si odříct dezert v restauraci? Rozdělte se o něj s partnerem.

7. Snažte se vychutnat si jídlo všemi smysly. Prohlédněte si ho, přivoňte si a pak jej pomalu ochutnávejte.

8. Místo majonézy si dávejte hořčici.

9. Polovinu talíře by vždy mělo zabírat ovoce a zelenina.

10. Místo velké večeře si raději dejte selátový talíř.

11. Nejprve jezte nízkokalorické položky oběda (večeře) a postupně se propracovávejte ke kaloričtějším. Začněte saláty, zeleninou, pokračujte polévkou a hlavní jídlo si nechte až na konec. Vaše tělo se tak zasytí a vy zkonzumujete méně kalorií u hlavního jídla.

12. Plnotučné mléko vyměňte za nízkotučné.

13. Džusy si řeďte vodou.

14. Vyměňte džusy za čerstvé ovoce.

15. Po jídle byste měli být sytí z osmi desetin.

16. Zaměřte se na vývary. Zasytí vás a přitom mají méne kalorií než krémové polévky.

17. Eliminujte konzumaci slazených nápojů a sladkých čajů.

18. Pokuste se připravovat si vlastní jídlo místo obědů v restauraci.

19. Omezte alkohol.

20. Příjem zeleniny můžete zvýšit i konzumací zeleninových polévek.

21. Velikost porcí si nastavujte zeleným salátem.

22. Nikdy nevynechávejte jídla během dne, o to víc se nacpete večer.

23. Výhodné nabídky větších porcí za stejnou cenu ignorujte.

24. Předtím, než odejdete na večírek, snězte něco malého. Ideální je například vařené vejce nebo jablko. Snížíte tak množství jídla, které spořádáte na večírku.

25. Pokud se zúčastňujete večírku s bufetem, rozhodněte se pouze pro čtyři položky. Tři z nich budou dietní a jedna kalorická. Od všech si potom vezměte stejný díl.

26. Nekupujte si preventivně větší velikost oblečení, do které můžete ztloustnout.

27. Vsaďte na tanec. Zábavnou formou tak spálíte velké množství kalorií.

28. Pokud máte chuť na sladké, vezměte si čtvereček hořké čokolády.

29. Večeři jezte vždy doma.

30. Okamžitě po večeři si vyčistěte pečlivě zuby, odoláte tak lépe pokušení k dalšímu mlsání.

31. Při chůzi poslouchejte hudbu. Nevědomky tak natáhnete svůj krok, půjdete rychleji a spálíte tak víc kalorií.

32. Večerní porce jídla by měla být ze všech denních jídel nejmenší.

33. Při jídle se soustřeďte pouze na to, co jíte. Nerozpylujte se televizí, časopisem a podobně.
Autor: - Eva Charvátová -

 
Diskuse ke článku (počet reakcí: 2)
12.11. 08:24 Moncicak | RE: Kdyz
Presne! Vsichni porad fnukaj, jak jsou tlusty, ale omezit se
12.11. 07:06 Bimbo | Kdyz
...chcete zhubnout staci nezrat!
 
 
Vyhledávání
Partneři

 
http://www.businessinstitut.cz/ - Prestižní studium MBA - Business Institut
http://www.cambschool.cz/ - MBA studium na Cambridge Business School
http://www.esbm.cz/ - - Moderní online studium MBA a LLM (Praha, Brno, Ostrava)
Poradíme vám, jak získat výhodnou nebankovní půjčku ihned na účet.