25.05.2009 - Životní styl

Jak a proč zhubnout břicho

Pneumatika kolem pasu nebude sexy nikdy, přitom se přebytečného tuku na břiše zbavuje nejhůř. Čtěte, proč byste se o to měli i přesto pokusit a jak to udělat, aby vaše břicho bylo zase ploché.

Tuk na břiše není jen estetickou záležitostí, ale nese s sebou i významná zdravotní rizika, která byste rozhodně neměli podceňovat.

Proč zhubnout břicho


Samozřejmě, že na tukových záhybech přetékajících přes pásek kalhot není vůbec nic přitažlivého, ale i kdybyste se rozhodli smířit s tím, že nebudete vypadat jako z módního magazínu, zdravotní rizika spojená s pneumatikou kolem pasu jsou tak významná, že byste je rozhodně neměli ignorovat.

Lidé, kteří mají příliš břišního tuku jsou například mnohem náchylnější ke kardiovaskulárním onemocněním. Břišní tuk je také spojený s větším rizikem rozvoje diabetu a určitých typů rakoviny. Pokud je váš obvod pasu nadprůměrný, připravte se na kornatění tepen, které vede k srdečním záchvatům a cévním mozkovým příhodám. Břišní tuk je také spojený s nadměrným výskytem zánětů, rakoviny prsu a spánkové apnoe.

Tipy na hubnutí


Špatná zpráva zní, že neexistuje zázračně rychlý a jednoduchý způsob, jak tuk na břiše zhubnout. Je nutné změnit celkově svůj životní styl, zařadit do něj víc pohybu a soustředit se na svůj jídelníček. Údajně zázračné metody vám odčerpají pouze vodu, ale tuk zůstane. Na druhou stranu, pokud se rozhodnete hubnout, oblast břicha bude jednou z prvních, kde se úbytek váhy projeví.

Tady jsou tipy, které vám pomohou v boji proti pneumatice na břiše:
- Soustřeďte se na jídelníček, v němž bude zastoupena čerstvá zelenina, ovoce a cereálie.
- Minimalizujte konzumaci tučných potravin.
- Nejméně třikrát týdně si dejte rybu.
- Nenechte se zlákat rychlými váhovými úbytky. Nejenže podobné radikální diety škodí zdraví, ale zhubnete při nich především vodu a zaděláte si na jojo efekt.
- Vyzkoušejte nové druhy ovoce a zeleniny i nízkotučné recepty. Dietní jídla rozhodně nemusí být bez chuti.
- Omezte množství alkoholu.
- Vyzkoušejte nové koření, které dodá jídlu netradiční chuť.
- Zařaďte do svého jídelníčku nízkotučné mléčné výrobky. Jednak tak dodáte svému tělu vápník a jednak budete rychleji hubnout.
- Jezte menší porce, ale častěji.
- Pokud ještě necvičíte, je nejvyšší čas začít. Už třicetiminutová fyzická zátěž třikrát týdně se na vaší postavě projeví.
- Střídejte druhy cvičení. Pokud budete každý den cvičit stejnou sestavu, za čas cvičení ztratí svůj efekt.
- Nezapomeňte ani na lehy sedy a další cvičení na spodní část břicha, a to i tehdy, pokud neuvidíte okamžitě výsledek. Cvičení na spodní část břicha totiž pomáhá redukovat bolesti bederní páteře. Navíc, až se zbavíte tuku na břiše, vyrýsují se vaše svaly a budete vypadat mnohem atraktivněji.
Autor: - Tereza Štěpničková -

 
Diskuse ke článku (počet reakcí: 2)
19.06. 14:21 darka |
někteří lidé skutečně nikdy štíhlou postavu mít nebudou, už
28.05. 19:05 Michaela | Někdo zhubnout nemůže
vono taky někdo prostě zhubnout nemůže i kdyby sebevíc chtěl
 
 
Vyhledávání
Partneři

 
http://www.businessinstitut.cz/ - Prestižní studium MBA - Business Institut
http://www.cambschool.cz/ - MBA studium na Cambridge Business School
http://www.esbm.cz/ - - Moderní online studium MBA a LLM (Praha, Brno, Ostrava)
Poradíme vám, jak získat výhodnou nebankovní půjčku ihned na účet.